Obserwując współczesny rynek i zachodzące w nim zmiany, można zauważyć, że przedsiębiorstwa poszukujące źródeł przewagi konkurencyjnej coraz częściej tworzą długofalowe strategie w oparciu o silne marki

Moduł 1: prezentuje charakterystykę marki, jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej. Następnie uwaga skupiona zostaje na roli i znaczeniu, jakie w budowaniu przewagi konkurencyjnej odgrywa marka oraz jej ogromnym wpływie na decyzje zakupowe konsumentów. różne definicje oraz interpretacje pojęcia „marka”, pozycjonuje markę wobec produktu oraz firmy, przybliża funkcje marki, cykl życia marki, ujęcie marki z perspektywy konsumenta jak i producenta, pozycjonowanie marki
Moduł 2: prezentuje komunikację marketingową, precyzuje jej cele, przedstawia formy i rodzaje komunikacji marketingowej, zintegrowana komunikacja marketingowa, model komunikacji przedsiębiorstwa z klientem poprzez markę.
Każdy uczestnik szkolenia uzyskuje certyfikat ukończenia szkolenia.