Profesjonalne Szkolenia
Profesjonalne szkolenia
Marka w strategii konkurowania
użytkownik
hasło
Opis szkolenia

Obserwując współczesny rynek i zachodzące w nim zmiany, można zauważyć, że przedsiębiorstwa poszukujące źródeł przewagi konkurencyjnej coraz częściej tworzą długofalowe strategie w oparciu o silne marki.

Szkolenia Online Szkolenia online
Szkolenia
Zarządzanie
Zamawiam Jeśli chcą mieć Państwo możliwość zadawania pytań Trenerowi do szkolenia za pośrednictwem formularza w Państwa panelu administracyjnym, prosimy zaznaczyć tą opcje.(Szkolenie on-line z kontaktem)
Szkolenia Zarządzanie
Wideo: 3 | Czas: 64 min
Cena: 29,00 49,00 zł | Okres dostępu: 20 7 dni
Zarządzanie

Moduł 1: poświęcony jest czynnikom przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem roli silnej marki. Przedstawiona została istota przewagi konkurencyjnej oraz sposoby jej zdobywania przybliża definicje konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej, sposoby jej zdobycia, znaczenie dla przedsiębiorstwa, omówione zostają strategie konkurencji, przewaga konkurencyjna oraz instrumenty konkurowania

Moduł 2: prezentuje charakterystykę  marki, jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej. Następnie uwaga skupiona zostaje na roli i znaczeniu, jakie w budowaniu przewagi konkurencyjnej odgrywa marka oraz jej ogromnym wpływie na decyzje zakupowe konsumentów. różne definicje oraz interpretacje pojęcia „marka”, pozycjonuje markę wobec produktu oraz firmy, przybliża funkcje marki, cykl życia marki, ujęcie marki z perspektywy konsumenta jak i producenta, pozycjonowanie marki

 

Każdy uczestnik szkolenia uzyskuje certyfikat ukończenia szkolenia.